29 mars 2010

Igår hände det inte så mycket för oss. Vi började med att besöka skolan får att få svar på några frågon om vår uppstas och enkäter. På vägen dit möttes vi att en stor parad med poliser, soldater och kvinnor iklädda Ao Dai. Detta för att fira liberation day. Igår var det 35 år sedan som USA lämnade Danang under Vietnamkriget.





Angånde mina pengar som blev stulna på rummet så beslutade hotellets ägare att stå för halva summan som försvann. Väldigt snällt gjort, då jag inte räknade med att jag skulle få någon ersättning. I övrigt händer det inget med städerskorna eftersom ord står mot ord.


Kommentarer
Postat av: Inga-Britt Persson

Spännande parader, men jag ser, att du bör nog införskaffa dig en liten struthatt, för att komplettera din fina klänning! Kram I-B.

2010-03-30 @ 17:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0