Massage and Marble Mountains

Igår fick Anna massage som födelsedags present av Johanna, och tyckte den var väldigt bra. Idag fick jag, Emma och Johanna för oss att även vi skulle prova på detta. Massagen var annorlunda jämfört med den massage jag har fått förut. Det var mycket ryck i ben och armar. När ryggen skulle masseras satt de på oss och hon som masserade mig gick på mina ben och rumpa. Det var tur att de inte gick på ryggen som de gjorde på Johanna. Massagen var trots detta bra, men det var en upplevelse!

På eftemiddagen åkte vi (jag, Emma, Johanna och Annna) till Marble Mountains med de vietnameser som vi firade Anna med igår. Vi åkte moped i ca 20 minuter och väl framme var det bara att börja gå i alla trappstegen upp mot alla sevärdigheter. Marble Mountains består av fem berg som ligger i södra Danang. Vi besökte grottor och hade picknick vid en pagoda med utsikt över havet. Kul och väldigt avkopplande, trots alla trappor. Därefter åt vi local food och avslutade kvällen med Karaeoke.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst kan man känna historians vingslag vid sådana platser! Kram I-B.

2010-04-13 @ 09:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0