VALBORG OCH BAL

Nu va de längesen (mer än en månad!) som jag skrev ett blogginlägg! För er som har väntat här kommer ett ;P

Den senaste månaden kan sammanfattas väldigt kort. Skola, plugg, träning och kalas! Kommer inte på något annat som har hänt utöver det. De senaste dagarna kan däremot sammanfattas lite bättre.

I torsdags hämtade Sofie upp mig hemma hos mina föräldrar för att ta en tripp till Uppsala och hälsa på Lovisa (och fira valborg). Dagen i Uppsala spenderades i en park med Lovisa, Cimone, Sofie, en grillad kyckling, mousserande vin och hur mycket annat folk som helst. På kvällen grillade vi, spelade spel och drack X antal glas vin, men oj så kul vi hade. Efter att ha följt Cimone till bussen sent på kvällen hamnade vi hos tre killar och fortsatte festen där.

På fredagkväll var jag tillbaka i Jönköping igen för att fira Ann-Sofie som fyllt år. Kände mig ganska trött efter torsdagskvällen/natten och resan hem så somnade väldigt gott på kvällen.

I går var det vårbal för studenter på högskolan. Jag och resten av Eliten med fans fanns på plats och deltog i festligheterna. En bra beskrivning av kvällen finns beskriven på hemsidan så det är bara att spana in den HÄR!
Några bilder från kvällen kommer inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0