SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR...

Sommarlovet har äntligen dragit igång, eller man får väl säga att det inte kommer bli någon skola på några månader! Sista skoldagen var i fredags och sedan dess har jag bara varit ute i solen och stekt och hittat hem till mamma och pappa. Jag har nu gått från att vara likblek till ljusrödbrun ;). Att det ska ta sån tid att bli brun, och att man inte kan ha rätt gener. Men men huden är nu iaf lite förberedd inför en utlandssemester.

På lördag åker jag och Stefan till Mallorca för en veckas semester. Det ska bli riktigt kul. När jag tänker efter så är detta min första resa utomlands då jag bara har semester, så jag längtar verkligen.

Idag ska jag börja lite smått på sommarjobbet. Kommer även jobba i morgon och på torsdag. Tur att vädret inte är lika bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0