MALLORCA

Från lördagen den 6:e juni till lördagen den 13:e juni var jag och Stefan på Cala Millor, Mallorca (västra sidan av ön). Vädret var jättebra och vi hade det hur bra som helst. De flesta dagarna spenderades på stranden med tappra försök att bli lite bruna. Stefan lyckades lite bättre än mig. En av dagarna hyrde vi en bil och åkte till största staden Palma. Efter att gått runt där lite och hittat en klänning till mig åkte vi vidare till Valldemossa, en liten by uppe i bergen (östra sidan av ön).

Valldemossa

Från Valldemossa åkte vi sedan till La Calobra för att kolla in en vik som var med på många av vykorten. Vägarna från Valldemossa till La Calobra var väldigt krokiga. Lite för krokiga, men hem kom vi hela och utan några skador på bilen. Ska ta mig en närmare titt på fler bilder från resan, och kanske lägga upp fler här om det finns några bra ;).


La calobra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0