GODA BUSSAR!

Såg en väldigt konstig sak idag när jag stog och väntade på bussen hem efter skolan. Jag stog några meter utanför ingången till juneporten/resecentrum, när det plötsligt hoppar ut en flåsande tjej (från entrén). Med flåsande menar jag ungefär som en hund gör efter att den har varit ansträngt, med tungan utanför!!

Inte nog med det så hon springer fram till en buss och lutar sig mot den, som att den skulle svalka henne. Vet inte vad det är riktigt på bussarna, men det ser ut som om det skulle vara ett fläcksystem där värmen kommer ut. Som grillen på bilar fast sitter på sidan på bussen, om ni hänger med?

Hur som helst nu kommer det riktigt skumma. Hon börjar slicka och pussa på bussen!!
Hmm ja vad ska man säga?! Usch? Jag blev lite paff iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0