SAMMANFATTNING.... IGEN

Tänkte köra en kort genomgång av helgen som varit...

I fredags var det alltså sista tentan för kurserna vi har läst sen höstterminen började. 12 veckors slit var äntligen över. Hur som helst, det kändes som om tentan gick bra, men jag får hålla tummarna tills på torsdag då resultatet kommer. Att sista tentan var skriven firades med lunch ute och en shoppingrunda på stan.

På lördagen tog vi (jag och Stefan) oss en riktigt lång sovmorgon. Efter att ha gått upp tidigt hela veckan behövde man sova ut. Resten av lördagen bestod av slappande (riktigt skönt att bara få slappa utan att känna att man har något att göra, eller att plugga till) tills vi fick ett ryck vid ca kl 21 och gav oss iväg ner mot stan för att fota lite.
 

Här lyckades vi fånga tåget på bild genom bra sammarbete måste jag säga :)



Söndagen
var samma som lördagen, alltså bara slappande. I morgon börjar redan en ny kurs och efter att ha studerat studieguiden så verkar det vara endel att göra denna kursen också på väldigt kort tid (3 veckor). Imorgon är det alltså ångest som gäller igen :P


 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, ja för mig är du bland de stora ;P Hoppas nya kursen känns kul! Kram

2008-11-17 @ 15:55:10
URL: http://lovisa87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0