GÖTEBORG

Nu är biljetterna bokade! Den 20:e december drar hela eliten, men boys,  till Göteborg. Där ska vi bo på hotell och gå på en sväng på Liseberg. Sen blir det väl ett och annat bus också skulle jag kunna tänka mig : ) 

Riktigt kul ska det iaf bli + att äntligen få slappna av lite efter allt plugg som vi har lagt ner på denna terminen.  

Förresten så är jag VÄLDIGT sur på elgiganten just nu. Lämnade in min dator där för mer än en månadsen nu och har fortfarande inte fått tillbaka den. För att dra det hela kort så har jag lämnat in den för en reparation. Enligt försäkringsbolaget täcker tydligen inte försäkringen som jag har skadorna pga att jag INTE tappat datorn eller gjort något annat som skulle kunna leda till skadorna. Skulle jag däremot ha gjort detta skulle det inte vara några problem med att fixa den, HELT SJUKT! Hur som helst så gäller inget annat heller, så datorn kommer inte bli fixad. Och som om inte detta vore nog måste jag betala 670 kr för att få tillbaka datorn. Annars blir den skrotad.

Tänker iaf inte ge mig. Har man betalat nästan 2000 för en försäkring så ska tycker jag att man ska få något för det!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0