Trodde det var över..

Nu trodde vi att konflikten mellan Dalvikseliten skulle vara slut, men nej då...
Det hela handlar om att Jag och Emma har börjat cykla till skolan och på så sätt få snyggare rumpa och en bättre kondition (två flugor i en smäll), och att Jessica och Ann-Sofie går till skolan. De vill få det till att de skulle ge mer om man går till skolan,  observera att de ENDAST går till skolan och tar bussen hem, medans jag och emma visserligen rullar halva vägen till skolan, men cyklar upp för backen.

Kan inte förstå vad de som tycker att de är bättre att gå i snigelfart till skolan tänker med. Det hela handlar ju bara om att de raggar röster. Medans jag och Emma till en början inte gjorde detta.

Nu ska vi banne mig börja ragga och vi ska visa dom :P

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men vadå, vart ska man rösta? :)

2008-05-20 @ 13:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0