skinande rent :)

nu tror jag att jag lyckats fånga in alla mina små dammråttor i dammsugaren, och lägenheten är skinande ren :D
Måste ju se någorlunda rent ut nu när man ska åka hemmåt till skaratrakten så man inte får en chock när man kommer tillbaka.

Har förövrigt tillbringat dagen på A6 med A-S och J. Hittade en liten påskpresent till mammi, en vas och en skjorta! till mig själv. Helt otroligt det där med skjortan. Brukar aldrig hitta någon som sitter bra, men nu så. Nu återstår ju bara att se om den någonsin kommer på.

I morgon blir det stressigt. Upp tidigt för att hinna med tåget, och sen blir det både klippning och jobbintervju.
får hoppas på att det går bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0