klump i magen

Jag måste ha världens otur hela tiden!
Igår satt vi och skrev på ett projektarbete i skolan som ska skickas in idag, men innan vi gör det så ska den finslipas lite.
Så innan vi ska träffas idag tänkte jag vara lite duktig och kolla lite innan, och de va då klumpen kom.
Arbetet jag fick upp va inte hela arbetet. allt de vi satt och skrev på igår var borta!!
Glömde vi att spara eller vad har hänt?
Vi som tryckte på den där disketten precis hela tiden så vi skulle ha sparat ifall om datorn skulle få fnatt och stängas av mm.

Nu får jag bara hålla tummarna och hoppas på att vi har sparat (på datorerna i skolan) och råkat lägga upp fel på internet. hoppas hoppas!!

:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0