äntligen över!

Nu är det äntligen över.
Inga fler redovisningar
Inga fler grupparbeten
inga fler tentor!
Iaf inte förräns på tisdag då nästa kurs startar!
men tills dess ska jag ha en hur bra helg som helst. 

Men dagen började inte så bra
Kunde knappt sova på hela natten pga att det blåste så mycket så ja trodde fönsterrutorna skulle gå sönder. 
Sen på morgone nbar det av till gymmet. Där tappade jag mobilen på löpbandet så den flög iväg. Som tur var gick den inte sönder. 
Mendans jag väntade på min frukost tänkte jag vara lite effektiv och diska. Detta slutade med att jag skar mig väldigt djupt i fingret när jag skulle diska en kniv :S 

Tror inte jag tål att se sår/blod för blev svimfärdig och va tvungen att lägga mig ner på golvet.

Hoppas det blir bättre i morgon!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0