utgång!


Igår va det utgång på kåren och självklart lika lyckat som alltid!
Dalvikseliten drack för första gången vin tillsammans och det smakade dessutom ganska gott!

image24

Fråga mig inte vad Emma gör på detta kort :P

Detta hände också under kvällen:
Busringning av Jessica som sa sig ringa från radiotjänst. - Du har väl anmält tv innehav?
En mobiltelefon var spårlöst försvunnen... har hittills inte hittats!
En och annan öl och vatten kastades på folk.
En fot vrickades - oturligt nog var det min! kan meddela att i morses kom ja inte ur sängen och ville bara lägga mig ner och gråta av smärtan, och dessutom är den svullen. En riktig stukning med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att delta i min tävling
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!!

2008-04-03 @ 17:14:55
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0