Beroende av träning?

Var precis inne och registrerade min träning för dagen på funbeat.se
Försöker ju gå som mycket som möjligt upp och ner för backen och sen även träna på gymmet då det hinns med!

Iaf, på sidan såg jag en som planerade sin veckoträning.
Den såg ut såhär:

Måndag: Löptränning 5 km FÖRE jobb + Body Pump EFTER jobb kl 20 ikväll
Tisdag: Löpträning 4 km FÖRE jobb + Spinning 60 min EFTER jobb
Onsdag: Body Pump kl 10 och Body combat på kvällen (Ledig)
Torsdag: Löpträning 5 km FÖRE jobb
Fredag: Spinning 60 min
Lördag: Löpträning 5 km
Söndag: VIlodag (jobb HELA dagen)
Till detta tillkommer en cykeltur på 7 km från sonens skola varje morgon då jag lämnar bilen där till min sambo

Blev helt slut bara jag läste det! Fast är det nästan inte lite FÖR mycket? Eller är det jag som är lat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0