18 mars 2010

Middag på fin restaurang behöver inte alltid vara så bra som man tror. Magen har varit lite konstig hos oss alla hela natten och dagen, men jag har fortfarande klarat mig från ett "magras". Får hoppas att det blir bättre imorgon. På morgonen idag skulle vi upp tidigt och gå på aerobic. Vi gick upp, gick dit, köpte träningskort, men tränade inte. Vi tror att vi inte kunde vara med pga att vi blev lite sena näör vi skulle köpa kortet. Istället blev det en morgon promenad vid floden. Imorgon ska vi ge det ett nytt försök, och hoppas på att vi kan få vara med.

Idag har vi även varit och valt ut tyg till våra klänningar. Vår beslutsångest medförde att vi drog ut på tiden, så vi ska träffa skräddare imorgon istället eftersom vi inte hann det idag. Det fanns så många fina tyger, och självklart fastnade jag för den dyraste. Dock fick det bli en billigare variant :).

 

Detta är "övertyget" till klänningen. Under detta kommer jag ha ljuslila pyjamasbyxor. Vad tycker ni om tyget?

Imorgon kommer vi åka till Hué, ca 10 mil från DaNang och stanna där tills på lördag. Men innan det ska vi också hinna med att besöka en skola. Efter imorgon har vi avklarat 6 av 12 skolor, där alla funnits i centrala DaNang. Nu väntar 6 skolor i förorterna!


Kommentarer
Postat av: Inga-Britt Persson

SÅ vackert, är det äkta siden!? Måste vara jättesvårt att välja. Ser fram emot att få se dig posera! Kram I-B.

2010-03-18 @ 15:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0