GÖTEBORGSVARVET

I lördags var jag i Göteborg för att heja fram pappa i GöteborgsVarvet. Eftersom han aldrig har sprungit förut fick han starta väldigt sent (ca 15.45), och eftersom eliten startade kl 14.00 blev några timmars väntan på trottoaren innan han kom. Tur att det var soligt! 16.03 kom han äntligen till 3 km skylten där vi stod och väntade. Tro det eller ej men man blir ganska sugen på att själv vara med och springa när man ser så många komma springandes, så nästa år ska jag vara med (det är iaf vad jag säger nu, men tänkte att jag skulle ut och springa lite någon dag för att verkligen vara säker på att jag vill. Det krävs ju en hel del träning).




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Yes, finns flera härliga klipp, bla interjvu med ante...tänk om vi hade fått göra sånt där ;P Viktor är i alla fall klockren!

2009-05-22 @ 12:24:39
URL: http://lovisa87.blogg.se/
Postat av: Sofie

nu är jag anmäld lr snart så fort jag betalt så :p

2009-06-01 @ 23:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0