PÅ TIDEN

Orkar skriva ett litet inlägg av mina sista krafter (har varit och tränat + att jag fick jaga bussen i flera hundra meter innan den stannade. Och nej jag var inte ensam och såg dum ut när jag sprang efter bussen. De fanns en tjej till :P)

Äntligen har jag kunnat lämna in min dator på service. Har ju kunnat göra det hela tiden egentligen men behövde ju såklart en lånedator under tiden, för det är väl knappt någon som klarar sig utan dator nu för tiden?
Nu är det bara att sitta och vänta på att ett litet sms ska dimpa ner i min inkorg på mobilen så man kan få komma och hämta hem datorn igen...

Har fortfarande inget annat roligt att skriva om. Är bara plugg som gäller.
Dock kan jag kryssa för en tenta och dugga, så snart kan man börja se ett slut på detta eviga pluggande.

För de som pluggar på högskolan i jönköping kan jag ju berätta att dalvikseliten är med på vimmelbilderna i kårsordet, för den som vill spana in oss. Synd bara att jag ser så dragen ut (vilket jag inte va), för det hade varit en ganska bra bild annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0