SJUK

Usch vad jag inte tycker om att vara sjuk, men det är precis vad jag har blivit. Har ont i halsen och har lite feber.
Så idag har jag bara tagit det lungt och hoppats på att det ska bli bättre.

Just nu mår jag faktiskt lite bättre, men man kan ju undra om jag verkligen gör det eller om det beror på min pappas och brors "botemedel". Enligt dom ska tydligen sprit vara bra mot det mesta. Av pappa fick jag något väldigt äckligt. Eller vad sägs om varmt vatten, whiskey och brunt farin socker?  Drack bara en halv tekopp av detta.
Av min bror fick jag i stället minttu? med smak av lakrits och mint. Jämfört med min pappas blandning var detta rena himmelriket!

Och för att det inte ska bli några missförstånd så har vi inga alkoholproblem i min familj.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Du behöver inte känna dej ensam. Ja mår likadant. är nog nått här på "bygden" som går :P

2008-08-09 @ 19:42:13
Postat av: Anonym

å där kan ni hålla er för de är där ni passar in!!!

2008-08-10 @ 12:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0