Bloggtorka

Dagarna här i Vietnam börjar bli till en vardag, så det finns inte så mycket nytt att komma med. Igår började vi dagen med ett besök på en skola i centrum, inte långt från hotellet. Barnen är så söta när de sitter i bänkarna i sina skoldräkter. De vill också gärna komma fram och prata. Många är väldigt bra på engelska, redan då de är ca 9 år. Stor skillnad jämfört med de som är i min ålder som knappt kan ett ord. Om några år kommer de flesta här prata väldigt bra engelska tror jag. Efter besöket på skolan gick vi upp och solade på hotelltaket. Svetten lackade i den ca 50 gradiga värmen. Väl nere igen såg det ut som man precis hade klivit ut ur duschen, svettigt svettigt.

Idag har jag lyckats komma igång igen med min träning inför Göteborgsvarvet. Tidig uppstigning för att hinna springa lite innan det blev allt för varmt. Det var redan varmt trots att kl bara var 6. Nästa gång får det bli ännu tidigare. Hur som helst så känns det att man inte har tränat på 3 veckor. Nu ska vi snart iväg och besöka skola nummer tre för observation.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant, LYCKA TILL från Skara

2010-03-23 @ 15:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0