SEMLOR OCH SPEL

Arbetsintervjun i fredags gick väldigt bra. Fick jobbet, men ska dit och provjobba snart igen för att jag själv ska känna att det känns bra. Riktigt bra tycker jag. Inte alla jobb man får göra så med.

Idag har jag för övrigt varit ledig från skolan, och det betyder att jag i princip inte har gjort någonting. Var en sväng hos Emma för att skriva ett brev till en person i Vietnam. Vi hoppas på att få komma dit nästa vår för att skriva vår c-uppsats, och då behöver vi få kontakt med en handledare där (därav brevet).  Sen försökte vi även fila lite på vår ansökan om stipendie till uppsatsen. Mer om detta kommer längre fram när jag vet hur det går för oss.

Hård dag i skolan kommer det bli i morgon också. Gruppen som jag ingår i ska göra en gruppanalys efter att vi filmat oss i två olika aktiviteter. Aktiviteterna: göra semlor och spela spel. Kommer nog bli en helt ok skoldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0