KORS I TAKET

nu har jag tagit mig i kragen och tänker skriva ett inlägg..
tycker inte att jag har något speciellt spännande att skriva om så därför har det blivit (och kommer väl bli) ganska glest mellan inläggen.

Hur som helst, i skolan har vi börjat en ny termin och en ny kurs. Halva utbildningen (1,5 år) har gått och äntligen får man börja lära sig något vettigt! Nu kanske man blir nått av utbildningen trots allt :) Kursen vi läser nu är riktigt lång, och jag kommer inte ihåg vad den heter namnet är ju nästan lika långt som kurslängden, men det kommer väl bli en hel del praktiskt och ganska mycket praktik. Vilket är roligt.

Träningen har äntligen kommit igång på allvar efter all julledighet. Tog mig bara en månad! Trodde jag skulle dö första träningspasset, men nu börjar flåset återhämta sig. Bevis på att det går framåt iaf. Beach 2009 närmar sig.. ;)

Nu blev det iaf ett litet kort inlägg, men är ju iaf ett inlägg...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hallå, när kommer det ett nytt inlägg? :D

2009-02-26 @ 18:01:25
URL: http://lovisa87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0