LÅNG DAG

Det har varit en lång dag idag. Gick till skolan vid 9 och var inte hemma förrän kl 19 (frivilligt!!). Så länge har jag nog aldrig varit i skolan förut. Fast det är väl så det blir när man har mycket i skolan.

De flesta har ju tentaveckor, men sån lyx har inte vi det just nu! Den närmaste MÅNADEN kommer bli en tentamånad. 4 tentor ska det bli. Gissa om man bara vill spy på allt som har med skolan att göra...

Sen när jag kom hem så var det egentligen tänkt att jag skulle tvättat, men då va det någon som snott min tvättid. Tur att man har ett hembiträde som kan tvätta åt min i morgon istället :P, för då ska man ju upp ännu tidigare och gå till skolan igen, suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0