"Lata" dagar i solen

Här blir det inte mycket uppdaterat, men händer inte så mycket heller.
Har suttit ute i solen och stekt de sanaste dagarna, och självklart blivit röd som en kräfta igen!
Idag har jag iaf varit duktig och inhandlat mig solskydds kräm. Dyrt som attan var det också! Men nu kan jag ge mig ut i solen och steka ännu mer : )
Det har ju även varit en del tentaplugg de senaste dagarna, och i morgon är de alltså dags att skriva tenta.

image66
Tentaplugg på piren i solen är det inte mycket som slår! (utan plugg är väl snäppet Dock var det ett väldigt plingande på tågbommen, så för att ta en paus ifrån pluggandet räknade vi vagnar på godstågen. 38 vagnar som mest : )
Haha det är kul att plugga : P

Kommentarer
Postat av: Ochrasy

spana in min blogg - och ha en bra kväll :D

2008-05-08 @ 22:22:26
URL: http://ochrasys.blogg.se
Postat av: Joakim Forsberg

lata is the shit ;)

2008-05-08 @ 22:24:38
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0