vad hände med dagen?

Den här dagen har bara försvunnit!
vaknade och sprang ner en sväng till gymmet. Sen iväg hem till A-S kl 9.00 för lite pluggdejt med dalvikseliten.
Hem och äta. Till skolan. Springa på stationen för att försöka fixa till mig ett buss/tåg kort (som förövrigt gjorde mig väldigt arg då detta kort tydligen är väldigt svår att få tag i här i jönköping). Hem och plugga och nu äntligen lite slapp i soffan.

Det tog mig 1.5 timme att få tag på det där busskortet idag. Va på både bussar och tåg, frågade på turistbyrån och allt sånt men dom kunde inte sälja det eller så fanns det ingen personal (på tågen, och där kunde man ju inte stå och vänta eftersom jag inte skulle åka någonstans). Tillslut fick jag tag på det på en buss, men som sagt efte 1.5 timme. ORKA!

Nu är det goschip (gossip) girl som väntar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0