element på tåget fick mina skor att smälta


Igår bar det hemåt till Jönköping efter att ha firat påsken på hemmaplan.
Var hemma runt 20.00 men hade nog kommit ännu senare om jag inte upptäckt att mina skor höll på att smälta fast i elementet på tåget!
Utmed "väggarna" på tågvagnarna går det element som är i perfekt höjd att vila fötterna på när man är kort, som jag, och inte når ner till golvet ordentligt.
Jag vilade självklart min ena fot på elementet och märkte inte vad som hände förrän jag skulle röra lite på mig.
Upptäckte då att min sula hade smält ner i de små hålen på elementen.

Det mest ironiska med det hela var att jag suttit och tänkt på att de här skona är ganska bra och hela (har avverkat 2 par stövlar denna vinter eftersom sulorna gått sönder:(...) men de skulle jag inte gjort.

men ser man det positivt har jag nu dubbar på min ena stövel :)

min sula på stövel innan
 elementet
Sulan efter besöket på elementet






Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, vad komiskt! Inte knuggligt att gå nu då?

2008-03-26 @ 13:33:01
URL: http://lovisa87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0