RHAPSODY IN ROCK

Många saker har hänt sen sist jag uppdaterade, men här kommer lite av vad jag gjort.

I tisdags blev jag bjuden på Rhapsody in rock i Skövde. Där bjöds det på Charlotte Perelli, LaGalia, Sofia Källgren och några fler.  Det var jättebra även fast alla låtarna inte var i min smak.


I onsdags efter jobbet så var det äntligen dags att de nya batman filmen the dark knight! Heath Ledger gjorde en väldigt bra insats som Jokern, och det är synd att han inte kan göra den igen. Jämfört med första filmen måste jag nog tycka att den första är lite bättre. Finns inte lika många onödiga scener i den som i the dark knight. Den här filmen måste nog införskaffas sen ändå, eftersom jag ändå är ett litet batman fan : )

Kommentarer
Postat av: Stefan

Idag står det Nässjö :-)

2008-08-03 @ 01:03:37
URL: http://stephot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0