marknad

3 ggr om året är det marknad i lilla Axvall och idag var jag självklart där! Behövde nya sockar och det brukar alltid vara billigt så de klart man va tvungen att gå dit. En nackdel (eller i mitt fall fördel) är att man inte kan betala med kort på marknader, men vad gör det när man har en mamma som man kan ta med? Och har man någon annan som kan betala så brukar man ju självklart komma på fler saker man behöver : ) Till och med så mycket att man nästan får lite dåligt samvete att hon ska betala allt.

Det bästa som jag fick idag var nog ett par tofflor. Behöver dessa när jag är hemma i min lägenhet och snabbt ska springa hem till någon av mina eliter. Tar ju så långt tid att få på sig vanliga skor! Så nu kommer jag vara framme snabbare än blixten ;P

Ett bra tips när man ska på marknad är att ha med sig en vattenflaska! Glömde min. Så typiskt när det är stekande sol och massa folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0