helt slut efter en pluggdag

Nästan hela dagen har gått till att plugga med dalvikseliten inför tentan på fredag, men tror tyvärr inte att det satt sig så mycket ändå. hoppas det blir bättre imorgon.                                                     

förutom detta så han jag med en tur till gymmet i morses, trodde hjärtat skulle stanna på mig när jag gick på rullbandet. Hade musik i öronen och så kom det en till som skulle träna utan att jag hörde det. man vet att det kan hända, alltså att det kommer någon mer som ska träna, men man blir alltid lika rädd

under pluggandet så behövde vi en paus och tog en prommenad. I stadsparken träffade vi på dessa söta. Skulle gärna tagit med en hem men stog annat folk där så jag vågade inte

                                                                               

sen träffade vi också på en katt med sex tår? och de såg lite mysko ut. Försökte få mig en bild men den ville inte stå still

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh hej! Inte fattat att du också har blogg nu, vad kul! Om du undrar något är det bara att fråga, men jag är inte så haj jag heller. Ha en bra dag! Kram

2008-02-14 @ 07:37:39
URL: http://lovisa87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0