det blir värre!!

Usch!
Hela natten har jag legat och fryst och skakat!
Hade nog feber så proppade i mig tabletter för att bli frisk!
Hade ångest eftersom jag inte kunde ligga kvar i sängen i morses!

Dessutom har mina "nya" stövlar gått sönder!
Dom är endast en månad gamla och sulan har gått sönder på BÅDA! skorna!
Gissa om jag kommer åka och kräva pengarna tillbaka imorgon!!

Har varit på en föreläsning idag också, av David Lega.
Han var jättebra och jätterolig som föreläsare!
Han är nästan helt förlamad i armarna, kan röra en tumme som han kallade sin partytumme :), och kan röra benen från 80graders vinkel till 100 graders vinkling. Inte så mycket alltså.
Dessutom har han varit elitidrottssimmare och tävlat i OS!

En av de roligaste sakerna han berättade var när han hade suttit på ett internetkafé i USA och skrivit ett mail (han skriver med tungan eller läpparna). Tjejen som stog i kassan kollade på honom under hela tiden han satt och skrev. När han sedan skulle betala fick han utav denna tjej kommentaren: you must be very popular with the girls!
*HAHA klockren kommentar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0