vila? nej, ingen idé!

Att vila är inget man kan göra i min lägenhet..
alltid är det något som händer...

Har tidigare skrivit om att de håller på och bygger nya hus utanför min lägenhet, och att de väcker mig tidigt på morgonen med sitt oväsen.
Som om det inte var nog med det så ska de hålla på och väcka mig när jag försöker vila lite på eftermiddagen.
Och det är inte lite som låter!!

Vaknade av ett ryck och undrade vad det var som lät! Tänkte är det brandlarmet som tjuter eller vad är det?
Men när ja vaknat till lite (vilket gick väldigt fort) så insåg jag att ljudet kom lite längre ifrån, och ni kan säkert gissa vart det kom ifrån. Självklart från byggplatsen!

Men denna gången var det inte deras grävskopor som väckte mig. Det var varningssignalen innan marken sprängdes!

Ska gå dit och fråga om de delar ut gratis öronprop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0