Äntligen hemma

Äntligen hemma kan man minst sagt säga efter en ovanligt lång skoldag.
Egentligen skulle vi gått längre men fick sluta lite tidigare.
Sista "föreläsningen" gick mig dock nästan på nerverna!
Hatar lärare som knappt vet hur dom har det! Så va det nu i eftermiddags!
Enligt denna lärare skulle vi skriva ett arbete om en valfri grupp som hamnat utanför eller riskerar att hamna utanför i samhället. Fast när vi väl kom med vårt förslag om att skriva om barn till utvecklingsstörda så fick vi mycket kritik!! Varför säga något om det sen inte duger?
Sen fick vi inte heller gå förrän ALLA i klassen hade hittat en grupp att arbeta med!
Satt där i minst en timma utan att göra nått, sen fick vi nog och reste oss upp o gick!

Nu ska det slappas lite och sen ska man ge sig på pluggandet igen!

Kommentarer
Postat av: Stina Harring

Håller med.. lärare är knasiga ibland =S

Jag har just nu en tävling på min blogg där du kan vinna en necessär- SOM DU SJÄLV FÅR DESIGNA!! Ja du hörde rätt, klicka på länken till min blogg och läs i kategorin: tävlingar. Lycka till!¨
P.s! I necessären ligger det lite smått och gott ;) Godnatt!

2008-04-15 @ 22:24:12
URL: http://stinaharring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0